Fra første kontakt til sluttresultatet skal kunden alltid være fornøyd.

Fra minste til største dimensjon – ingen jobb er for liten.

Daglig leder Per Anders har hatt svennebrev siden 1999, drevet egne firmaer siden 2004 med mesterbrev. Hans firmaer har ALDRI hatt forsikringsutbetaling på ansvarsforsikringen – noe forsikringsselskapet ikke har vært borti før.

I 2012 ble hans lærling årets svenn, noe svenner i alle bransjer kjemper om. Det var første gang på over 10 år at en rørlegger ble årets svenn.

Vi har kunden i fokus! Fra første kontakt til sluttresultat og at kunden skal være fornøyd. Våre kunder er alle som har behov for rørlegger – og det har vel alle en eller annen gang. Fra de godt planlagte til de akutte behov.

Kunden er det aller viktigste vi har, det er den viktigste personen som noen gang er innom kontoret vårt.

Rørentreprenøren AS eksisterer for å levere kvalitet og eksepsjonell kundeservice, ingenting annet er akseptabelt! Med lang erfaring har vi brakt med oss kunnskap, blandet med ny teknologi, som gir moderne og energibesparende løsninger. Vi har oppdrag hos offentlige etater og store næringskunder til små oppdrag i noen av Norges hjem.

Miljøbevissthet er en del av verdigrunnlaget vårt.

Vi forplikter oss til å kartlegge påvirkningen av ytre miljø ovenfor egne bygg, byggeplasser samt leverandører. Vi har gode rutiner for hvordan vi håndterer avfall, både for gjenvinning og sikker deponering. Godt miljø på arbeidsplassen og blant de ansatte er alltid viktig for oss.

En god rørlegger prioriterer HMS

Vår daglig leder har gjennomført kurs for ledere innen HMS. Vi mener kravene om HMS er verdier for alle. Vi forplikter oss til å innarbeide HMS innen all forretningsvirksomhet.

Vår strategi: