Rørlegger

Rørlegger i Oslo, Akershus og Østfold med fokus på kvalitet!

Vi er en underentreprise bedrift

Rørentreprenøren AS innehar sentral godkjenning innen utførende og prosjekterende VVS, med erfaring fra flere store prosjekter.

Vi beregner priser og utfører prosjekter for hovedleverandører og byggherre. Rehabilitering og nybygg av bolig og næring. I byggeprosjekter er vi ofte involvert i opprettelse av alt det rørtekniske, og installasjoner av nye rør- og avløpssystemer, varme og brannsikring i alle typer bygg. Vi tilbyr også prosjektstyring i byggefasen. Dersom du er entreprenør eller privat, vil vi finne gode og lønnsomme løsninger for deg.

Å velge en rørlegger som er rørleggermester betyr ekstra sikkerhet for deg som kunde. Rørentreprenøren AS er en sertifisert rørleggermester tenker på fagkunnskap, kvalitet og trygghet. Vi er stolte av å videreføre gode håndverkstradisjoner.

Prosjektstyring og ledelse

En ansvarshavende skal ha kompetanse til å dekke mange ulike roller og funksjoner i denne verdiskapning, som for eksempel planlegging, prosjektering, byggesaksbehandling, produksjon på byggeplass og forvaltning, drift og vedlikehold til ferdige bygg.

En viktig utfordring for en bedre og mer effektiv byggesaksprosess synes å være bedre kunnskap om prosessen som helhet. God ledelse av byggeprosjekter innebærer dermed kunnskap om prosessen og forståelse av kritiske suksessfaktorer. Ha kontroll over alle aktører og samhandle utgjør forskjellen for å lønnsom og effektiv fremdrift.

Service / rammeavtale

Rørentreprenøren AS forretningsområdet er næring, kommunale bygg, institusjoner og service i det profesjonelle markedet , alt innen rørleggertjenester.

Vi har en rekke faste ramme- og serviceavtaler med eiendomsbedrifter, vaktmesterselskaper, borettslag og sameier. Innehar godkjente sertifikater på mange arbeider, bl.a. for sveising av stål og PE, syrefast og rustfritt, våtrom, sprinkler og ADK.

Rørlegger til din bolig

Rørentreprenøren AS er en rørlegger som utfører arbeid i Oslo, Akershus og Østfold.
Vi tar på oss alle typer oppdrag, både i private hjem og for næringslivet.
Vårt fokus er å være en rørlegger som følger med i tiden, slik at vi alltid er oppdatert på nye løsninger til markedet, som sminkeskap på badet eller selvkokende kran til kjøkkenet.

Som rørlegger er vi opptatt av å finne smidige løsninger som sparer penger og miljø. Det viktigste for oss er at jobben blir utført på en kvalitativ måte og at du blir fornøyd med resultatet. Etter mange år i bransjen har vi opparbeidet oss mange gode referanser.

Typisk små rørleggeroppdrag

Større rørlegger prosjekter i boligen?

Vi utfører hele prosessen ved boligen – utvendig og innvendig vann og avløp. Der vi også utfører utvendig rørstrekk fra privat til kommunalt avløp. Vi har også bred erfaring innen nybygg av sanitæranlegg i boligen.

Kanskje du har lyst på nytt baderom? Vi tilbyr totalrenovering av baderom, har lang erfaring med oppussing av bad og vet trendene i markedet. Et bad kan ha mye med trivselen i boligen din å gjøre, et flunka nytt bad med deilige varmekabler er ikke å forakte om morgenen. Dette er noe vi hjelper deg i prosessen med og veileder deg slik at du blir fornøyd. Her er det viktig å bruke en rørleggermester som kan faget sitt. Vi har alle hørt om personer som har vært uheldig med håndverkere! Du er ikke uheldig når du bruker Rørentreprenøren AS.

Dersom uhellet skulle være ute

Vi er ledig utenom normal arbeidstid (07.00-16.00). Dette gjelder både rådgivning og utrykning, vi har rørvakt på en rekke rørleggertjenester for private. Har du fått vannlekkasjen i bad, kjeller, kjøkken eller vaskerom, eller kanskje du har noen tette avløp. Ring oss på 22 88 37 37 ofte løses problemet via telefon, men trenger du bistand av en rørlegger rykker vi øyeblikkelig ut. Utrykning på kveldstid og helger medfører kveld og helgetillegg.

En god rørlegger er bra for miljøet og lommeboka

Vi hjelper deg å finne riktig varmekilde til boligen din. Dette handler om å ha varmekilder som bruker lite strøm. Det er mange fordeler med vannbåren varme, det er veldig økonomivennlig og kan varmes opp med nesten hvilken varmekilde du vil, som for eksempel solenergi. Med vannbåren varme vil du spare penger og miljøet.